Monday, July 13, 2009

stressnyer......!!!!!!

peh...stressnyer...

xbaik tau amzah wat aku camni...ader ker dye ckp kt syawal yg dye cyer kt aku 50% jerk..

ne aci...aku cyer kt dye 100%..sedih gler dye ckp cm tu kt aku...ape slh aku ek??

knp dye sggup khianat phubungan kami??????ah........stresssssss!!!!!!!!!kenape?kenape?

aku mcm dh putus asa tapi aku xbley tinggalkan dye...aku sayang sangat kat amzah...

tak sape tau perasaan aku waktu ni...aku teringin sangat perhubungan aku selepas ni akan kekal...

kisah cinta aku dengan mirul dulu tergendala sebab kawan-kawan dye sendiri...rasa menyesal jangan cakap la...

ape penyudahan citer cinta aku ek....

tentang aku dengan FIKRI jangan cakap la...aku betul sayangkan dye tapi aku tau batas seorang yang sudah berpunya...

"abg kenape abg xpernah nak percaye pade syg???kenape seorang lelaki harus mendera hati seorang perempuan????seandainye kehadiran aku lebih menyusahkan amzah,aku rela mengalah tapi aku tak sanggup tuk melepaskan amzah pergi dari aku.aku tak dapat idup tanpa diri amzah....jujur aku katakan yang aku terlalu mencintai diri dia sangat-sangat.....

1 comment: